header_over_de_efteling

Efteling en Prénatal starten samenwerking

Woensdag 28 maart 2012

Jokie vindt zijn weg naar Prénatal

Het eerste pre-school merk van de Efteling, Jokie, vindt sinds begin 2012 zijn weg naar de Nederlandse huiskamers. Dat niet alleen de Efteling dit nieuwe karakter omarmt, bewijst de samenwerking met Prénatal die in maart officieel van start is gegaan. Vanaf nu worden de producten van Jokie en Jet landelijk in 68 verkooppunten van Prénatal verkocht.

Jokie is een ontdekkingsreiziger die samen met zijn vogelvriendinnetje Jet sinds begin dit jaar binnen en buiten de Efteling de wereld verkent. Jokie is in al zijn verschijningsvormen (boekjes, parkentertainment, baby- en peuterproducten, televisieserie, kindvriendelijke website, etc.) speciaal bedoeld voor alle kinderen van 0 tot 4 jaar. Het karakter Jokie is met zijn herkenbare rode neus bekend uit de attractie Carnaval Festival.

Bart de Boer, Voorzitter Raad van Bestuur van de Efteling, is enthousiast over de samenwerking: “Jokie is een Efteling-merk dat wij ver buiten de poorten van het attractiepark gaan voeren. Hierdoor kunnen kinderen vanuit huis met Jokie ‘op reis’ in boekjes en leren ze door de brede productlijn dat reizen en ontdekken een feestje is. We zijn erg trots deze samenwerking met een kwaliteitsmerk als Prénatal verder te kunnen uitbouwen tot een succes.”

Prénatal staat bekend om haar eigen productlijn en voert daarnaast veel bekende A-merken. Hier zijn nu de producten van de karakters Jokie en Jet aan toegevoegd en in 13 winkels staat zelfs een speciaal Jokie-meubel.

Nancy Bromet, Joint managing director van Prénatal is ook heel enthousiast over het nieuwe partnerschap met de Efteling: “Prénatal is blij met de komst van Jokie en kijkt er naar uit om haar klanten kennis te laten maken met deze jonge ontdekkingsreiziger. Een prachtige inspiratie voor alle kindjes van 0-4 jaar en hun moeders. We hebben hiermee de eerste stap van onze vruchtbare samenwerking met de Efteling gezet.”

Terug naar Jaaroverzicht 2012

Ga direct naar