Kaatsheuvel,

Tiësto Efteling Aquanura show in première

Vanavond ging, onder het toeziend oog van persrelaties, medewerkers, abonnementhouders, (zakelijke) relaties en Tiësto zelf, de nieuwste symfonie van de derde grootste fonteinenshow ter wereld in première in Kaatsheuvel. Speciaal voor – en samen met – de Efteling maakte Tiësto een dancemix van bekende Tiësto- en Efteling-klassiekers. Meer dan 200 fonteinen, 900 lampen, overige effecten en bijpassende beats worden voor deze show maximaal ingezet, wat de waterchoreografie in deze Tiësto Efteling Aquanura versie krachtiger maakt.

Fons Jurgens, Voorzitter Raad van Bestuur van de Efteling, is trots op deze coproductie:

“Wat een spektakel om te zien en wat bijzonder om deze Brabantse samenwerking nu in het echt uitgevoerd te zien worden.”
Fons Jurgens, voorzitter Raad van Bestuur

Ook Tiësto reageerde enthousiast op het zien van de show:

“Sprookjes en dance gaan prima samen, dat bewijst deze sensationele versie van Aquanura. Ik heb twaalf minuten lang staan genieten en vindt de inzet van fonteinen en licht perfect bij de muziek passen.”
Tiësto

Wanneer te zien
De Tiësto Efteling Aquanura show is inzetbaar voor (zakelijke) evenementen, maar zal ook tijdens speciale momenten als Oud & Nieuw, in de voorjaarsvakantie van 16 februari t/m 1 maart (Nederland) en op de negen zaterdagen van het Negen Pleinen Festijn (zomerperiode) voor bezoekers van de Efteling te zien zijn.

Aquanura
De show is een 12 minuten durend muzikaal schouwspel in de Vonderplas van de Efteling. Meer dan 200 fonteinen met muziek, vuur en licht dansen mee op Tiësto’s techno beats. Aquanura is een instrument dat veel verschillende shows kan afspelen, zo bewijst ook deze Tiësto Efteling Aquanura versie.